images
Windows Server

Fujitsu’ya TEŞEKKÜRLER !

1 137

Arkadaşlar merhabalar. Size son zamanlarda gelişen bir sıkıntımı bildirmek için yazıyorum.

Bilindiği üzere piyasada sürekli artan bir talep, gelişen ve değişen teknoloji ve bu teknolojiye   ayak uydurmaya çalışan bizler BT çalışanları var. Bana göre en büyük sıkıntılarımızdan biri iç rekabetimiz. Daha ucuza satmak için sürekli düşen fiyatlar, azalan kar marjları, pazar payını ve karlılığı arttırmak için aranan yollar.

Ben IBM ve HP serverlerde fiyat çakışmalarının ortasında daha fazla kalmamak adına, piyasaya yeni ve hızlı bir giriş yapan fujitsu server lerle çalışmaya karar verdim .İlk olarak bir müşterim farklı bir markayla çalışmaya uzak dursada bize olan güveninden dolayı ürünü almaya karar verdi. Bende 2 İşlemcili 8 Diskli 16 Gb ramli güzel bir konfigürasyonu olan Fujitsu RX300 S5 sipariş verim.

03.11.2010 tarihinde bir dispritörden  aldığımız Fujitsu Serverin Sas hdd’den bir tanesi arızalı çıktı. Hemen ertesi günü 04.11.2010 tarihinde fujitsuyla görüştüm onlar hard diski dispritöre göndermemi onların değişim yapması gerektiğini söyledi. Buna istinaden dispritörden ilgili kişiyi aradım. Ürünü kendisine göndermemi söyledi, ben diski kargolayıp gönderdim ve ürün acil olarak teslim olacağından dolayı o bana kolaylık olsun diye bir adet disk gönderdi(Değişim olacağını düşünerek). Gelen diskin akabinde dispritör’deki arkadaş tekrar aradı arızalı diski fujitsuya göndermem gerektiğini ve arızalı diski bana geri göndereceğini söyledi ve yeni gönderdiği diski açarsam almış olacağımı söyledi. Bende kabul ettim ve diski kullanıp müşteriye teslim ettim.

Bundan sonrası fujitsuya konu detaylarını aktardım arıza kaydı açtılar. Konuyu takip ettiklerini söylediler. Ara ara ben fujitsuyu aradım durum sorgulamak için Telefona çıkan kimi kişiler ürünü dispritör’ün değiştireceğini onlarla görüşmem gerektiğini kimisi konuyla ilgilendiklerini çözüm sağlayacaklarını söylediler. Yaklaşık 10 görüşme yaptım fujitsuyla. En son dün görüşmemde Fujitsudaki yetkililer kati bir dille dispritörün çözüm getireceğini söyledi. Hemen ardından dispritör’deki arkadaşı aradım. Oda kesinlikle fujitsunun işi çözeceğini söyledi. Tekrar fujitsuyu aradım Bu sefer Fujitsu daki ilgili bir kişiyle görüştüm oda tatlı bir dille beni sakinleştirerek konuyu inceleyeceğini ve yetkili kısıma ileteceğini söyledi ve böyle sürüp gitti…

Özeti; İlk kez bir fujitsu ürünü aldım. İlk kez o dispritör ile çalışıyorum ve ilk kez bir ürünüm arızalı çıkıyor. Fatura tarihi 03.11.2010 bugün 05.01.2011 nihayetinde disk elime ulaştı vede Müşteri yerinde garantisi olan bir ürün.

Fujitsu firmasına ve ilgili dispritöre çok teşekkür ediyorum. Markalarına iyi bir güven sağlıyorlar. Fakat kaybettikleri şu. Ben o tarihten itibaren en az 15 tane daha server daha sattım ve iyi bir müşteri potansiyeli olan bayiyi kaybettiler. Bundan sonra fujitsu ile çalışacak arkadaşlara bu konuda fikir olsun.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere…

About the author / 

Mustafa Kaya

1 Comment

  1. RecepYÜKSEL 05 Ocak 2011 at 22:08 -  Cevapla

    :) Güzelmiş hocam. Sende iyi sabır varmış gerçekten.
    Yerinde destek ve 124 tam gün beklenecek. Bu arada bir disk daha giderse bak o zaman sen cümbüşe…

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Haftanın Klibi

KAHRAMANLIK

Kahramanlık ne yalnız bir yükseliş demektir,
Ne de yıldızlar gibi parlayıp sönmektir.
Ölmezliği düşünmek boşuna bir emektir;
Kahramanlık; saldırıp bir daha dönmemektir.

Sızlasa da gönüller düşenlerin yasından
Koşar adım gitmeli onların arkasından.
Kahramanlık; içerek acı ölüm tasından
İleriye atılmak ve sonra dönmemektir.

Yırtıcılar az yaşar... Uzun sürmez doğanlık...
Her ışığın ardında gizlidir bir karanlık.
Adsız sansız olsa da, en büyük kahramanlık;
Göz kırpmadan saldırıp bir daha dönmemektir.

Kahramanlık ne yalnız bir yükseliş demektir,
Ne de yıldızlar gibi parlayıp sönmektir.
Bunun için ölüme bir atılış gerekir.
Atıldıktan sonra bir daha dönmemektir...

Hüseyin Nihal Atsiz

RSS Threatpost | The first stop for security news

Türkçe Konuş
Lütfen analiz yerine çözümleme kelimesini kullanın.