images
Windows Server

Fujitsu’ya TEŞEKKÜRLER !

1 180

Arkadaşlar merhabalar. Size son zamanlarda gelişen bir sıkıntımı bildirmek için yazıyorum.

Bilindiği üzere piyasada sürekli artan bir talep, gelişen ve değişen teknoloji ve bu teknolojiye   ayak uydurmaya çalışan bizler BT çalışanları var. Bana göre en büyük sıkıntılarımızdan biri iç rekabetimiz. Daha ucuza satmak için sürekli düşen fiyatlar, azalan kar marjları, pazar payını ve karlılığı arttırmak için aranan yollar.

Ben IBM ve HP serverlerde fiyat çakışmalarının ortasında daha fazla kalmamak adına, piyasaya yeni ve hızlı bir giriş yapan fujitsu server lerle çalışmaya karar verdim .İlk olarak bir müşterim farklı bir markayla çalışmaya uzak dursada bize olan güveninden dolayı ürünü almaya karar verdi. Bende 2 İşlemcili 8 Diskli 16 Gb ramli güzel bir konfigürasyonu olan Fujitsu RX300 S5 sipariş verim.

03.11.2010 tarihinde bir dispritörden  aldığımız Fujitsu Serverin Sas hdd’den bir tanesi arızalı çıktı. Hemen ertesi günü 04.11.2010 tarihinde fujitsuyla görüştüm onlar hard diski dispritöre göndermemi onların değişim yapması gerektiğini söyledi. Buna istinaden dispritörden ilgili kişiyi aradım. Ürünü kendisine göndermemi söyledi, ben diski kargolayıp gönderdim ve ürün acil olarak teslim olacağından dolayı o bana kolaylık olsun diye bir adet disk gönderdi(Değişim olacağını düşünerek). Gelen diskin akabinde dispritör’deki arkadaş tekrar aradı arızalı diski fujitsuya göndermem gerektiğini ve arızalı diski bana geri göndereceğini söyledi ve yeni gönderdiği diski açarsam almış olacağımı söyledi. Bende kabul ettim ve diski kullanıp müşteriye teslim ettim.

Bundan sonrası fujitsuya konu detaylarını aktardım arıza kaydı açtılar. Konuyu takip ettiklerini söylediler. Ara ara ben fujitsuyu aradım durum sorgulamak için Telefona çıkan kimi kişiler ürünü dispritör’ün değiştireceğini onlarla görüşmem gerektiğini kimisi konuyla ilgilendiklerini çözüm sağlayacaklarını söylediler. Yaklaşık 10 görüşme yaptım fujitsuyla. En son dün görüşmemde Fujitsudaki yetkililer kati bir dille dispritörün çözüm getireceğini söyledi. Hemen ardından dispritör’deki arkadaşı aradım. Oda kesinlikle fujitsunun işi çözeceğini söyledi. Tekrar fujitsuyu aradım Bu sefer Fujitsu daki ilgili bir kişiyle görüştüm oda tatlı bir dille beni sakinleştirerek konuyu inceleyeceğini ve yetkili kısıma ileteceğini söyledi ve böyle sürüp gitti…

Özeti; İlk kez bir fujitsu ürünü aldım. İlk kez o dispritör ile çalışıyorum ve ilk kez bir ürünüm arızalı çıkıyor. Fatura tarihi 03.11.2010 bugün 05.01.2011 nihayetinde disk elime ulaştı vede Müşteri yerinde garantisi olan bir ürün.

Fujitsu firmasına ve ilgili dispritöre çok teşekkür ediyorum. Markalarına iyi bir güven sağlıyorlar. Fakat kaybettikleri şu. Ben o tarihten itibaren en az 15 tane daha server daha sattım ve iyi bir müşteri potansiyeli olan bayiyi kaybettiler. Bundan sonra fujitsu ile çalışacak arkadaşlara bu konuda fikir olsun.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere…

About the author / 

Mustafa Kaya

1 Comment

  1. RecepYÜKSEL 05 Ocak 2011 at 22:08 -  Cevapla

    :) Güzelmiş hocam. Sende iyi sabır varmış gerçekten.
    Yerinde destek ve 124 tam gün beklenecek. Bu arada bir disk daha giderse bak o zaman sen cümbüşe…

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Haftanın Klibi

Desem Ki

Desem ki vakitlerden bir Nisan akşamıdır,
Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor,
Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini,
Ormanların en kuytusunu sende gezmekteyim,
Senden kopardım çiçeklerin en solmazını,
Toprakların en bereketlisini sende sürdüm,
Senden tattım yemişlerin cümlesini.

Desem ki sen benim için,
Hava kadar lazım,
Ekmek kadar mübarek,
Su gibi aziz bir şeysin;
Nimettensin, nimettensin!

Desem ki...
İnan bana sevgilim inan,
Evimde şenliksin, bahçemde bahar;
Ve soframda en eski şarap.
Ben sende yaşıyorum,
Sen bende hüküm sürmektesin.
Bırak ben söyleyeyim güzelliğini,
Rüzgarlarla, nehirlerle, kuşlarla beraber.
Günlerden sonra bir gün,
Şayet sesimi farkedemezsen,
Rüzgarların, nehirlerin, kuşların sesinden,
Bil ki ölmüşüm.
Fakat yine üzülme, müsterih ol;
Kabirde böceklere ezberletirim güzelliğini,
Ve neden sonra
Tekrar duyduğun gün sesimi gökkubbede,
Hatırla ki mahşer günüdür
Ortalığa düşmüşüm seni arıyorum.

Cahit Sıtkı Tarancı

RSS Hacks – Threatpost

Türkçe Konuş
Lütfen doküman yerine belge kelimesini kullanın.